Valitse sivu

Hämeenlinnan Karanojan jätteidenkäsittelyalueen pienasiointialueella asioivat yritysasiakkaat voivat maksaa/ilmoittaa jätekuormansa ennakkoon verkkokaupassa. Traktorit ja kuorma-autot asioivat edelleen vaakatoimiston kautta. Jos yrityksellä on laskutusasiakkuus Kiertokapulassa, on maksutavaksi mahdollista valita myös lasku.

Verkkokauppa löytyy osoitteesta https://shop.pinja.cloud/kiertokapula/start.

Verkkokaupan käyttö

  1. Valitse ”Aloita yritysasiakkaana”.
  2. Valitse jätteet ja niiden määrät. Mikäli tuot maksullista jätettä, maksu suoritetaan tapahtuman päätteeksi. Kiertokapulan laskutusasiakkaat voivat valita maksutavaksi myös laskun. Mikäli asioit laskulla, ilmoita lisäksi asiakasnumero, Y-tunnus ja viite laskulle.
  3. Ilmoita ajoneuvosi rekisterinumero, nimesi, paikkakunta ja sähköpostiosoite.
  4. Tapahtuman kuitti lähetetään ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.

Huom! Yhdellä ilmoituksella voit tuoda vain yhden kuorma kerrallaan, joten tee seuraavalle kuormalle uusi ennakkoilmoittautuminen sen jälkeen, kun olet toimittanut edellisen kuormasi.

Verkkokaupassa tulee ilmoittaa juuri sen auton rekisterinumero, jolla kuorma tuodaan Karanojalle. Kun tapahtuma on verkkokaupassa valmis, maksajalla on 30 päivää aikaa tuoda jätteet.

Toiminta Karanojalla, kun maksu/ilmoitus on tehty ennakkoon

  1. Valitse oikeanpuoleinen ”Ennakkomaksut” kaista.
  2. Aja lähemmäs puomia. Autosi tunnistetaan ja puomi avautuu automaattisesti.
  3. Etene oikeaan purkupaikkaan ja tyhjennä kuorma.
  4. Seuraa opasteita ja poistu ulosmenoportista.

TERVETULOA ASIOIMAAN!