Kiertokapulan asiakaspalvelussa tehdään parhaillaan vaihtoa uuteen sähköpostiohjelmaan.
Valitettavasti sähköpostiohjelman muutoksessa ilmaantuneen siirto-ongelman vuoksi sähköpostin lähettäjälle tulee automaattinen vikailmoitus, jonka mukaan sähköpostia ei ole voitu toimittaa. Sähköpostit saapuvat kuitenkin normaalisti asiakaspalvelumme käsiteltäväksi ja vikaa korjataan parhaillaan.
Pahoittelemme ongelmasta aiheutuvaa haittaa.
Uuden ohjelman avulla voimme hallinnoida asiakkuuksia yhden ohjelman kautta. Ohjelmasta näemme, milloin asiakas on ollut meihin yhteydessä ja mitä kanavaa käyttäen. Näin vältymme vastaamasta asiakkaalle useampaan kertaan, mikä taas nopeuttaa ja sujuvoittaa palveluamme huomattavasti.
Muistathan, että Asiakasnetissä (https://asiakasnetti.kiertokapula.fi/ ) voit liittyä jätehuollon asiakkaaksi, tilata lava- tai noutopalvelun tai antaa palautetta toiminnastamme. Myös erilaisten oppaiden, jäteastiatarrojen sekä infotaulujen tilaus onnistuu asiakasnetin kautta.
Kirjautumalla palveluun voit tarkastella omia asiakastietojasi, tarkistaa jäteastiasi seuraavan tyhjennyspäivän, tehdä muutoksia jäteastian tyhjennysväleihin, ilmoittaa kompostoinnista ja muuttaa yhteystietojasi.
Lisätietoja: asiakaspalveluesimies, Minna Häkkinen, minna.hakkinen[at]kiertokapula.fi, puh. 075 753 0042