Valitse sivu

Asiakaspalvelu

Käytä verkkopalvelua

Web service


Soita meille 9.00 - 15.00

Telephone exchange 9.00 - 15.00

(Local network charge)




Tältä sivulta löydät keskeisimmät palvelumme ja ohjeet, miten voit ottaa yhteyttä tai hoitaa asian verkossa. Yhteystietoja löytyy alta. Puhelujen hintatiedot ovat sivun alaosassa.

Miten voimme auttaa?

Jäteastian tyhjennys

Tyhjennyspäivä

Voit tarkistaa tyhjennyspäivän kirjautumalla asiakasnettiin.

Tyhjennysmaksut

Katso tyhjennysten hinnat hinnasto-sivulta.

Muutos tyhjennyspalveluihin

Voit tehdä muutoksia tyhjennyspalveluihin asiakasnetissä.

Voit myös soittaa asiakaspalveluumme
075 753 0000. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9 – 15.
Tietoa puhelujen kustannuksista sivun alaosassa.

Jätehuollon aloitus ja päättäminen

Tilaa jätehuoltopalvelut

Voit liittyä jätehuoltoon asiakasnetissä.

Jätehuolto on kiinteistökohtainen. Muuttaessasi sinun tulee lopettaa vanhan kiinteistösi jätehuolto ja sopia uuteen kotiisi uusi jätehuolto. Lue lisää sivuiltamme.

Jätehuollon keskeytys ja päättäminen

Voit keskeyttää tai päättää jätehuollon asiakasnetissä.

Jätteidenkäsittelyalueet

Asiointi jätteidenkäsittelyalueella

Katso pikaohje alueella asiointiin

Laskut ja maksaminen

Laskujen maksaminen, ylisuoritukset, eräpäivän siirrot

Myropo-palvelun kautta voi maksaa laskuja, siirtää eräpäivää ja ilmoittaa tilinumeron ylisuorituksen palautusta varten www.myropo.fi . Voit myös soittaa Ropon asiakaspalveluun 09 4246 1307 arkisin
klo 8-20.

Ropon puhelujen hinnat voit tarkistaa täältä.

E-laskutilaukset omasta pankista.

Laskujen sisältö

Laskujen sisältöön liittyvissä kysymyksissä voit soittaa asiakaspalveluumme 075 753 0000 arkisin klo 9 – 15.
Tietoa puhelujen kustannuksista sivun alaosassa.

Yritysasiakkaiden vaakalaskutus

Voit tilata verkkolaskun lähettämällä sähköpostia osoitteeseen laskutus[at]kiertokapula.fi.

Jätehuollon perusmaksu

Onko kysyttävää tai haluatko tietää tarkemmin jätehuollon perusmaksusta? Lue usein kysytyimmät kysymykset perusmaksusta.

Perusmaksuun liittyvät korjauspyynnöt voi lähettää osoitteeseen perusmaksu[at]kiertokapula.fi

Biojätteen erilliskeräys ja kompostointi

Kompostointi-ilmoitus

Täytä kompostointi-ilmoitus jätehuoltoviranomaiselle täältä.

Biojäteastian tilaaminen

Biojäteastian voi tilata kirjautumalla asiakasnettiin.

Biojäteastian voi tilata myös soittamalla asiakaspalveluun, puh. 075 753 0000. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9 – 15. Tietoa puhelujen kustannuksista sivun alaosassa.

Jätteiden lajittelu

Lajitteluohjeet

Kaikkien jätteiden lajitteluohjeet löydät Lajitteluhaku -sivultamme.

Ohjeet jätekatoksiin

Tarvitsetko lajitteluohjeita jätekatoksiin?
Tilaa jätekatostaulut täältä.

Jäteastian tarrat

Puuttuuko jäteastiastasi lajittelutarra? Tilaa se täältä.

Huomaathan, että puhelu Kiertokapulan palvelunumeroon on maksullinen. Myös jonottaminen on maksullista.
Hinta muodostuu puhelinliittymäsi hinnaston mukaan:

  • paikallisverkkomaksu, kun soitat kiinteästä verkosta
  • matkapuhelinmaksu, kun soitat matkapuhelimesta
    Jos käytät puhepakettia, sinun kannattaa tarkistaa operaattoriltasi, sisältyvätkö 075753-alkuiset puhelut siihen.